Aktualności

Co prawda jesteśmy już po wakacjach, które odbyły się w Miejskiej Bibliotece Publicznej - Centrum Kultury w Pieszycach, ale postanowiliśmy podsumować trzy tygodnie wspólnie spędzonego czasu. Uczestnikami naszych zajęć były dzieci z Gminy Pieszyce w wieku od 6 – 13 lat.

PIERWSZY TYDZIEŃ – „W drogę czas…”

Pierwszy dzień należał do bardzo twórczych - robiliśmy konstrukcje 3D, był też czas na zabawy ruchowe, gry oraz pogawędki tematyczne. Kolejny dzień był już wyjazdowy - zwiedzaliśmy z przewodnikiem Park Miniatur "Minieuroland" w Kłodzku, następnie otrzymaliśmy paszporty i wzięliśmy udział w grze terenowej, na koniec był czas szaleństw na placu zabaw. Pogoda zdecydowanie nam dopisała - to był piękny dzień. Kolejny dzień spędziliśmy z cudownym miejscu - ZOO Łączna. Na łonie natury z piękną pogodą obcowaliśmy ze zwierzakami, mieliśmy nawet możliwość wejścia do świata lemurów, pogłaskania ich i poczęstowania smakołykiem. Nasze wakacyjne podróże zaprowadziły nas do Polanica-Zdrój, gdzie wspólnie poznaliśmy atrakcje tej miejscowości, a także mieliśmy okazję przejechać się kolejką turystyczną. Obowiązkowym punktem naszej wyprawy były oczywiście pamiątki i lody. W ostatni dzień naszego pierwszego tygodnia bawiliśmy się na świeżym powietrzu, wspominaliśmy nasze wyjazdy i zajadaliśmy pyszne kiełbaski z grilla.

DRUGI TYDZIEŃ – „Wakacje w bibliotece”

Na początek odwiedziły nas Panie Policjantki, które opowiedziały nam, jak bezpiecznie zachowywać się podczas wakacji i nie tylko. Następnego dnia graliśmy w wielką grę planszową, w której sami byliśmy pionkami. Środa była dniem fotobudki - zdjęcia uczestnicy mogli zabrać na pamiątkę. W czwartek nasz budynek ledwo wytrzymał – bawiliśmy się w małych chemików. Było bardzo kolorowo i wybuchowo. Ostatni dzień spędziliśmy na relaksie i zawodach w rozpoznawanie smaków produktów spożywczych – największą zagadką był dżem brzoskwiniowy i oscypek a najłatwiejszą pierogi ruskie.

TRZECI TYDZIEŃ – "Mały artysta"

Uczestnicy na początku zajęć mieli okazję zapoznać się z pojęciami związanymi z malarstwem oraz narzędziami, z których później korzystali malując przepiękne obrazy. Kolejny dzień przyniósł zmagania tym razem z malarstwem kubistycznym, artyści mieli za zadanie stworzyć obraz charakterystyczny dla kubizmu. Naszym zdaniem bez żadnych trudności poradzili sobie z zadaniem i zasługują na miano Małych Artystów. Trzeci dzień zajęć malarskich - podczas których uczestnicy tworzyli obrazy z kropek, czyli próbowali swoich sił w technice nazywaną pointylizmem. Bez wątpienia nasze dzieciaki w tej technice poczuły się jak ryba w wodzie. Następne zajęcia pozwoliły na pełną dowolność - artyści mieli okazję pokazać co im w duszy gra, a co najważniejsze wyżyć się artystycznie. Ostatni dzień naszych zajęć postanowiliśmy spędzić na luzie, czyli na wspólnej zabawie. Każdemu artyście po ciężkiej pracy należy się odpoczynek i chwila zabawy.

Zapraszamy do zobaczenia efektów naszej twórczej pracy:

Wszystkim uczestnikom i rodzicom chcemy bardzo serdecznie podziękować za wspólnie spędzony czas i zaangażowanie jakie dzieci włożyły w zajęcia.
Zajęcia były współfinansowane z budżetu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

PIERWSZY TYDZIEŃ – „W drogę czas…”

DRUGI TYDZIEŃ – „Wakacje w bibliotece”

TRZECI TYDZIEŃ – "Mały artysta"

Zapraszamy do zobaczenia efektów naszej twórczej pracy:

MKiDN_A_rgb.jpgRPOWD_100121_zestawienie_znakow_kolor.jpgaa.jpgbn.jpgewtlogo.jpglegimi.pnglogo_Biblioteka plus.jpglogo_FRSI_pelna_nazwa_PL_300dpi.jpglogo_nazwa_PL_300dpi.jpgrozwoj_czytelnictwa.jpg

MBP - Centrum Kultury w Pieszycach

Filia w Rościszowie:
poniedziałek, wtorek, środa, piątek:  1000 - 1700

Instagram

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!